DOĞU KARADENİZ TURU

×

Hata mesajı

• Notice: _bootstrap_glyphicons() (/srv/www/html/sites/all/themes/bootstrap/includes/common.inc dosyasının 771 satırı) içinde Undefined index: 3.0.
  • Warning: _bootstrap_glyphicons() (/srv/www/html/sites/all/themes/bootstrap/includes/common.inc dosyasının 777 satırı) içinde array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given.
  • Warning: _bootstrap_glyphicons() (/srv/www/html/sites/all/themes/bootstrap/includes/common.inc dosyasının 781 satırı) içinde array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given.
  • Warning: _bootstrap_glyphicons() (/srv/www/html/sites/all/themes/bootstrap/includes/common.inc dosyasının 841 satırı) içinde array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given.
  • Warning: _bootstrap_icon() (/srv/www/html/sites/all/themes/bootstrap/includes/common.inc dosyasının 875 satırı) içinde in_array() expects parameter 2 to be array, null given.
Diyarbakır Şubesi

ŞUBEMİZİN KATKILARIYLA 14 TEMMUZ 18 TEMMUZ TARİHLERİ ARASINDA ÜYELERİMİZE YONELİK DOĞU KARADENİZ TURU GERÇEKLEŞTİRİLECEKTİR. TÜM ÜYELERİMİZİ TURA BEKLİYORUZ.

14 Temmuz 23.00 da Diyarbakır‘dan hareket edilecektir.

1.GÜN Erzurum, Bayburt, Gümüşhane üzerinden Zigana‘ya varıyoruz. Muhteşem manzara eşliğinde alacağımız kahvaltı sonrası Sümela Manastırı‘na geçiyoruz.. Manastır gezisi bitiminde meşhur Akçaabat köftesini en yetenekli elden yedikten sonra Atatürk Köşkü, Yabancı Pazarı ve Ayasofya Kilisesi‘ni geziyoruz. Karadeniz‘in en büyük kenti olan Trabzon‘u panoramik olarak gezdikten sonra otelimize geçiyor. Akşam yemeği ve konaklama Trabzon‘daki otelimizde.

2.GÜN Otelde alacağımız kahvaltının ardından 53 km boyunca Heldızen deresini takiben cay bahçeleri Of Çaykara Dernekpazarı üzerinden heyelanların oluşturduğu Uzungöl‘e varıyoruz. Muhteşem doğası, şaleleri ve göl kenarındaki muhteşem manzarayı görüp Rize‘ye hareket ediyoruz. Rize merkez, Rize Kalesi ve Botanik çay bahçesini geziyoruz. Rize bezi üretim atölyesi ve çay satış mağazasında alışveriş yaptıktan sonra Ardeşen‘e hareket ediyoruz. Canlı müzik eşliğinde akşam yemeği ve konaklama.

3 GUN Otelde alacağımız kahvaltıdan sonra Çeyeli, Pazar, Çamlıhemşin güzergahından Fırtına Vadisi boyunca yeşilin bin bir tonunu seyrederek Karadeniz‘in incisi Ayder Yaylasına  varıyoruz. Şenliklerin yapıldığı, boğaların güreştirildiği Galler Düzlüğü‘ne yürüyüş yapıp  yayla gezimizi tamamlıyoruz. Kaplıcalara girme imkânı da bulabileceğiniz Ayder yaylasında aksam yemeği ve konaklama.

4. GÜN Otelde alacağımız kahvaltı sonrası İkizdere Ovit yolu üzerinden Erzurum‘a hareket ediyoruz. Çifte Minareli Cami, Oltu Taşı Çarşısı ve Üç Kümbetler‘i geziyoruz. Akşam yemeğinde Meşhur cağ kebabı tattıktan sonra  Diyarbakır‘a hareket ediyoruz..