SİİRT BELEDİYESİ İLE ASANSÖR PERİYODİK KONTROL PROTOKOLÜ İMZALANDI

×

Hata mesajı

  • Notice: _bootstrap_glyphicons() (/srv/www/html/sites/all/themes/bootstrap/includes/common.inc dosyasının 771 satırı) içinde Undefined index: 3.0.
  • Warning: _bootstrap_glyphicons() (/srv/www/html/sites/all/themes/bootstrap/includes/common.inc dosyasının 777 satırı) içinde array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given.
  • Warning: _bootstrap_glyphicons() (/srv/www/html/sites/all/themes/bootstrap/includes/common.inc dosyasının 781 satırı) içinde array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given.
  • Warning: _bootstrap_glyphicons() (/srv/www/html/sites/all/themes/bootstrap/includes/common.inc dosyasının 841 satırı) içinde array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given.
  • Warning: _bootstrap_icon() (/srv/www/html/sites/all/themes/bootstrap/includes/common.inc dosyasının 875 satırı) içinde in_array() expects parameter 2 to be array, null given.
  • Warning: _bootstrap_icon() (/srv/www/html/sites/all/themes/bootstrap/includes/common.inc dosyasının 875 satırı) içinde in_array() expects parameter 2 to be array, null given.
Diyarbakır Şubesi

Yayına Giriş Tarihi

12 Ekim 2012

Şubemiz, Siirt Belediyesi ile asansörlerin yıllık periyodik kontrollerini gerçekleştirmek üzere protokol imzaladı. Protokole göre şubemiz, Siirt belediyesi sınırlarında bulunan asansörleri yılda bir kez kontrol ederek, asansörlere “kullanılabilir” veya “kullanılamaz” etiketi yapıştıracak.

Asansörlerin periyodik kontrolünün 01.01.2012 tarihi itibariyle zorunlu hale gelmesi sebebiyle Şubemiz, Siirt Belediyesi ile protokol imzaladı. Protokol imza törenine Siirt Belediye Başkanı Selim Sadak, Şube Sekreteri İlyas Çoban ve çok sayıda belediye çalışanı katıldı. 
İmza töreni öncesi konuşan Siirt  Belediye Başkanı Selim Sadak, asansörlerin can ve mal güvenliği açısından oldukça önemli olduğunu ve yapılan bu protokolle oluşabilecek can ve mal kayıplarının önüne büyük ölçüde geçileceği konularına değindi.

Siirt Belediyesi ile imzalanacak protokol ardından konuyla ilgili yürütülecek sürece dair de bilgiler veren Çoban, çalışmanın altyapısının 3 ayda tamamlanacağını kaydetti.

18 Kasım 2008 tarihli, 27058 sayılı Resmi Gazete`de yayımlanan "Asansör Bakım ve İşletme Yönetmeliği" ve 5 Kasım 2011 tarih, 208106 sayılı Resmi Gazete`de yayımlanan "Asansör Bakım ve İşletme Yönetmeliği`nde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik" gereğince 01.01.2012 tarihinden itibaren A tipi muayene kuruluşları tarafından asansörün güvenli ve işletme yönünden uygun şekilde çalıştığının tespiti için piyasaya arz edildiği tarih itibariyle ilk yılın sonunda, devamında ise yılda en az bir kez kontrolünün yapılması gerekiyor.