KONAK VE KARABAĞLAR'DA İKAMET EDEN VE TAŞINMAZI OLAN ÜYELERİMİZE BİLİRKİŞİLİK DUYURUSU
İzmir Şubesi
Yayına Giriş Tarihi
01 Aralık 2009
(KONAK VE KARABAĞLAR KAYMAKAMLIKLARINDAN İBİLDİRİLMİŞTİR.) 2942 Sayılı Kamulaştırma Kanununun 4650 Sayılı Kanunla değiştirilen 15. maddesi gereğince, ilçe sınırları içerisinde görev yapmak üzere 15 (onbeş) kişilik bilirkişi İlçe İdare Kurulunca Ocak ayının ilk haftasında seçilecektir. Bilirkişi olarak görev almak isteyen, KONAK ve KARABAĞLAR ilçesi sınırlarında ikamet eden ve taşınmaz malı olan üyelerimizin aşağıdaki belgelerle birlikte ilgili Kaymakamlıkların İdare Kurul Bürolarına başvurmaları gerekmektedir.
Başvuru için Gerekli Belgeler :
- ilçe sınırları içinde ikamet ettiklerine dair ikametgah belgesi
- İlçe sınırları içinde taşınmazın mal sahibi olduklarına dair tapu belgesi
- Mühendis (veya mimar) olduklarına dair belge
- Bilirkişi meslek içi eğitimi aldıklarına dair belge,
- Dilekçe ile birlikte 31 Aralık 2009 tarihine kadar ilgili kaymakamlığa müracaat etmeleri önemle duyurulur.
Bilgi ve Başvuru : Konak ve Karabağlar kaymakamlıkları İdare Kurulu Büroları